• وبلاگ : صفحات خط خطي
  • يادداشت : خشونت از ديدگاه سايت رمانتيك! کلوب
  • نظرات : 4 خصوصي ، 18 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام.

    تازه امير آقا يادش رفت بگه که اينايي که توي راهپيمايي نشون مي دن همشون درختن نه آدم،

    من چه ساده فکر مي کردم دارن شعار مي دن و مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل مي گن، نگو نوار بوده ، راه رفتنشون هم توهم فانتزي بوده لابد...

    در ضمن هشدار جدي به همه اميرها؛

    به خاطر شدت خفقان در اين کشور امکان قتل عام همه امير نامها وجود دارد.

    اگه اراذل و اوباش اونور آبي اين حرفهاي خنده دار رو يادتون نمي دادن چه جوکي داشتين که تعريف کنين؟!!

    به نام خدا

    اين آقاي امير بي‏نام و نشان! كه آدرسي از خودش به جا نگذاشته (حتما از روي آدرس ايميل يا وبلاگش مي‏شه خونشونو پيدا كرد!!) با همين چندتا سطري كه نوشته فهمونده كه اهل منطق نيست و اهل هوچي‏گري و استدلالهاي كوچه بازاريه و لذت مي‏بره از حرف‏هاي صد من يك غاز!

    زياد محلش نزاريد اين امير آقاي بي‏نام و نشان!! را.

    با هر كسي نبايد دهن به دهن گذاشت.

    با كسي صحبت كنيد كه اهل منطق و استدلال باشه نه اهل هياهوهاي بچه‏گانه.

    موفق باشيد

    (مؤمن در هيچ چهارچوبي نمي‏گنجد...)

    ز
    + ا 
    در ضمن انگ طرفدار اسرائيل به من نزنيد. من طرفدار صلح اسرائيل و فلسطين هستم(اگه اين جرم نباشه) و بعد يک فلسطين آباد و آزاد پيشرفته تر از اسرائيل. مثل امارات و کويت و قطر و بحرين و ...
    اما از اون مهمتر برام ايرانه چون وطنمه. حتما تشريف برديد دوبي. ايران بايد چنان ميشد نه کوير دبي. اينه که آدم رو ميسوزونه.
    + ا 
    کار درست
    با اينکه اعتقادات هر شخص کاملا خصوصيه ولي بايد بگم که من هم خداشناسم و عاشق. اما با شما يک فرق دارم و اون اينکه هيچ وقت خداي خودم رو بزرگتر از خداي ديگران نميدونم. هر کسي به حضرت حق ايمان داشته باشه تحت لواي هر ديني، از نظر من يکيه. و حتي کسي که به خداوند ايمان نداشته باشه هم از نظر من يک انسانه و حق حيات داره. چه بسا حتي شريف تر از اهل دين هم باشه. مردم فلسطين انسانند و در شرايط بدي هستند. قبول دارم. اما اين تا حدي نتيجه موشک پراني هاي حماسه. خلاصه کلام، اين چه فرهنگ جنگ طلبيه که شما داريد؟ چرا صلح نه؟ اينو از خودتون پرسيديد؟ اگر کشور فلسطين با همين حدود تا حالا تشکيل شده بود شايد الان مثل اسرائيل يک کشور پيشرفته بود و حتي پيشرفته تر و اينطوري پوز اسرائيل رو ميزد. با شعار و اسلحه نميشه جنگيد. دنيا عوض شده. بهتره با مغزمون بجنگيم.
    کاش ايران هم مسير کره جنوبي و مالزي و امارات رو پيش مي گرفت، الان ابرقدرت اقتصادي و علمي بود و باور کنيد همه دنيا هم از ايراني حساب مي بردند هم از شيعه (که شما دنبال همين هستيد). اما متاسفانه همونطور که تا الان بايد به شما ثابت شده باشه، پيشرفت جز در سايه وجود دموکراسي واقعي و آزادي در همه وجوهش امکان پذير نيست.
    در مورد راهپيمايي هم خواهشا بيشتر از اين منو نخندونيد. ايران 40 تا 50 ميليون جمعيت بالغ داره. چند نفر ميان راه پيمايي؟ بشماريد...اينا همون طرفداراي منطق شما هستند. (بعضياشون هم پوپوليستهايي که بخاطر تظاهر و پول و ... ميان). بقيه چي؟!
    دوست عزيز مسلمان...روش دموکراسي انتخابات آزاده. نه چيز ديگه. بدون شوراي نگهبان و ...
    پاسخ

    به نام خدا. سلام خدمت امير آقا... اسرائيل اينقدر وحشيانه مردم بي دفاع فلسطين رو قتل عام مي‏كنه و افتخار هم مي‏كنه به اين‏كه قدرتش از اونها بيشتره! و شما انتظار داريد ما ساكت بنشينيم و فقط تماشاگر باشيم. اما ائمه معصومين(ع) به ما آموخته اند كه هرگز در برابر ظالم سكوت نكنيم و حق مظلوم را آنها بگيريم. ما هم مسلمونيم و سرنوشت مسلمونها برامون خيلي مهمه... فك كنم جوابهاي دوستان كافي باشه.
    + كار درست 

    کار درست خطاب به آقا امير:

    از حرف هاي اين آقا امير کاملا مشخصه که مسلمون نيست. پس غلط مي کنه توي کار مسلمونا دخالت مي کنه!

    اما ذکر چند نکته رو الزامي مي دونم:

    1-شما مي تونيد هر سال ملت ايران رو توي راهپيمايي 22بهمن به وضوح ببينيد. 50 روز تا 22 بهمن مونده! صبر کنيد امسال هم اين رفراندوم رو خواهيد ديد.

    مسلم بدونيد چيزي که 30 سال است، مانع حمله آمريکا به ايران شده توپ و تانک ما نيست. بلکه اين ايستادگي مردم پاي اين نظام هست که باعث ميشه اين نظام هر روز مقتدر تر بشه و امروزه حتي آمريکايي ها هم اين نظام رو پذيرفتن و مذاکره با دولتمردان اين نظام رو غير ممکن نمي دونن.

    2-جمعيت تهران نزديک 10 برابر غزه است. هر روز ده ها نفر به دنيا ميان و ده ها نفر مي ميرن. بعضيا از روغن نباتي جامد، بعضي ها هم از آلودگي هوا. ولي همين طور که مي بينيم اين مسئله در حال پيگيري است و براي حلش زمان لازمه. تازه آلودگي صوتي هم هست که باعث خيلي بيماري هاست. براي حل اين جور مسائل که توي تمام ابر شهر هاي دنيا هست زمان لازمه.

    اما مسئله مرگ و مير در جاده ها. تا اون جا که من مي دونم مهمترين و بلکه اصلي ترين عامل در مرگ و مير در جاده ها، خود راننده ها هستند. جاده هاي ما از نظر مهندسي استاندارد هستند. مثلا سر فلان پيچ نوشته حداکثر سرعت 30 . اگر شما با 60 رفتي و حادثه برات پيش اومد تقصير خودته. بعد هم ميگي جاده استاندارد نبود! اگر قوانين رو رعايت کنيم، مطمئن باشيد سالانه 1000 نفر هم نمي ميرند.

    طبق آمار رسمي مسافرت هاي ايراني ها در اين سه سال اخير به شدت رشد داشته. اين يعني احساس امنيت مردم در جاده ها در حال افزايشه.

    مردم بم، چي؟!!!

    آره خيلي ها زير خط فقر هستند و وضعشون از خودفروش ها هم خيلي بدتره ولي خود فروشي نمي کنند. صبر کنيد طرح تحول اقتصادي و مداواي اقتصاد بيمار اين کشور اجرا بشه.

    آماري که من از پژو 405 سراغ دارم و هست 15 نفره. گويا يه صفر ناقابل اضاف گذاشتيد. البته مسئله زورگويي بعضي خودرو ساز ها رو کاملا قبول دارم ولي از انصاف نمي شه گذشت. بارها ايران خودرو اعلام عمومي کرد و حتي براي گوشي خود من از ايران خودرو بارها و بارها پيام اومد که خودرو هاي خانواده 405 رو بياريد درست کنيم. گويا مشکل اين خودرو هم کلا حل شده.

    ان شاء الله، خداوند شما را با مسئولان دموکرات اسرائيل محشور بفرمايد!

    اي واي ببخشيد يادم رفت شما مسلمون نيستيد و به قيامت و پرسش از حمايت از مظلوم اعتقادي نداري.

    سلام دوباره به همه و علي الخصوص اميرآقا؛

    کي گفته من و شما با هم سنخيتي نداريم؟! من و شما هر دو انسانيم! فطرتي پاک داريم و زبانمان بايد از عقلمان فرمان ببرد! فقط گاهي اوقات زنگار گناه فطرت پاک ما را لکه دار مي کند و اين مي شود که حرف هايمان به دور از عقلمان زده مي شود!
    شما را نمي دانم اما من اگر حرفي با دليل و مدرک و حرف حق باشد، خيلي زود قانع مي شوم!
    و اما من هم مي خواهم چند نکته را گوشزد کنم:
    1) بارها و بارها به شما و امثال شما ثابت شده که مردم ايران با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامي و به قول شما اين رژيم کاملا موافقند! نيازي به رفراندوم نيست، کافيست نگاهي به تصاوير راهپيمايي 22 بهمن و روز قدس بيندازيد، آن وقت خودتان متوجه مي شويد، البته اگر عينک نابينايي را از چشمتان برداريد...!
    2) ما بايد به سمت جامعه ي مهدوي قدم بگذاريم، هر کدام از ما به عنوان يک مسلمان وظيفه داريم، حتي اگر يک قدم هم شده براي آماده کردن زمينه هاي ظهور برداريم! جامعه ي مهدوي و پر از عدالت فقط شامل ايران نمي شود! بلکه همه ي کشورهاي جهان را در بر مي گيرد! ايران به عنوان يک کشور اسلامي وظيفه دارد، به همين خاطر، تا جايي که مي تواند به کشورهاي ديگر جهت راندن مزاحمان و دشمنان از کشورهايشان کمک کند! اگر هم کمک مالي و نظامي به لبنان و فلسطين و عراق و ديگر کشورها مي کند به خواست مردم همزادپندار و نوع دوست ايراني بوده است و بس! کافيست کمي خودخواهي را کنار بگذاريم! همين!
    3) شما فکر مي کنيد فقط در ايران زلزله مي شود و آلودگي هواست؟! يا اينکه همه جاي دنيا در ناز و نعمتند و فقيران در ايران فقط نفس مي کشند؟! يا همه ي کشورها، فقيرانشان را، يا اصلا فقرشان را به ايران صادر مي کنند؟!
    قراآن که خوانده ايد؟! براي من و شما گفته " سيروا في الارض ". اين آيه نه به خاطر اين است که دنيا را ببينيم و به ديگران فخر بفروشيم، اين آيه به اين خاطر است که دنيا را ببينيم و قدر نعمت هايمان به دستمان بيايد!
    4) کشته شدن 100 ها نفر در جاده ها! حاصل سهل انگاري خود رانندگان است. (هرچند آن هم به چشم مي آيد، و هر سال شاهد کم شدن آمار تلفات بوده ايم)! ولي کشته شدن هزاران نفر در غزه!!! حاصل ظلم و ستم ظالماني است که اگر جلوي آن ها گرفته نشود، ديري نيست که بر سر من و شما هم آتش کين بفرستند، پس لطفا چشمانتان را باز کنيد!
    5) اين که شما نمي توانيد آدرس ايميل و اسمتان را بنويسيد، دليل بر عدم آزادي نيست! چرا که من اين آزادي را دارم. اين بيشتر به دليل ترسي است که از گفتن حرف هاي ناحق و بعضا تفکرات اشتباه داريد!
    6) نه تنها شما، بلکه همه ي مردم دنيا، همه ي انسان ها، در انتخاب راهشان آزادند. و هيچ کس حق گرفتن اين آزادي را از شما ندارد! حتي خالق انسان ها هم گفته که: ما راه را به شما (انسان ها) نشان داديم، خواه هدايت شويد و شکرگزار، خواه گمراه شويد (انتخاب راه با خودتان است) ....!
    7) فقط به اميد ظهوريم و بس.

    سلام

    عكسا رو ديدم .

    نمي دانم واقعا در راهيم ...

    + امير 
    قاصدک
    من و شما سنخيتي با هم نداريم. شما هر چي بفرماييد من قانع نميشم منم هر چي بگم شما قانع نميشيد پس بحث نميکنم و دو نکته رو گوشزد مي کنم.
    1- يه رفراندوم بذاريد ببينيد اصلا اين رژيم شما چقدر طرفدار داره در ايران. اگر نداره که مطمئن باشيد اکثريت از شما متنفرن غلط مي فرمائيد پول اين مردم بدبخت رو خرج حماس و حزب الله مي کنيد. رژيم مشروع ايران نيستيد. پس توجه ميفرماييد در خود ايران مسائل خيلي مهمتري وجود داره.
    2- اخيرا 80 نفر در تهران به خاطر آلودگي هوا مردند. سالانه 30000 نفر در جاده ها مي ميرند. مردم بم. کلي آدم زير خط فقر. خود فروشي. 150 نفر در پژوهاي توليد ايران خودرو زنده زنده سوختند...100 نفر تو غزه؟!! اصلا به چشم نمياد. تازه به ما چه؟ يه کشور ديگست.
    اصلا ميدوني چيه يه رژيم ديکتاتور منزوي مسخره عالم و آدم (که اگه توش آزادي بود من آدرس ايميل و اسمم رو مي تونستم تو کامنت بنويسم) و هزار و يک عنوان پليس داره (ارشاد، اماکن، نظم اجتماعي، اراذل، موبايل، پيامک مخرب، اينترنت، خونه، توالت و حموم، رختخواب و...) بيخود واسه يک رژيم دموکرات شاخ و شونه ميکشه. آخه بابا اول مردم خودتو از زندان خودت آزاد کن بهشون حق حيات و انتخاب بده بعد به فکر آزاد کردن فلسطينيها باش.

    سلام

    خطاب به امير آقا: شما را به خدا قسم بسه ديگه، تا کي مي خواين چشماتون بسته باشه و پنبه تو گوشتون بذارين؟! فلسطين به ما ربط ندارد. کشتن بي گناهان و مسلمانان به ما ربط داره! تا کي مي خواين به ظلم و ظالم اجازه ي پيشروي بدين؟!
    فجايع سال 67 هم توسط دشمنان انقلاب و با ظاهر سازي عليه حکومت اسلامي بودش تا بعدها اگر در کشور ديگري باز ظلم علني انجام دادند امثال شما با تکيه به همون وقايع جلوي ظلم را نگيرن!
    بسه ديگه. تا کي مي خواين با اين حرفا دل دشمن هاي اسلام را شاد کنيد؟! بسه ديگه تا کي مي خواين عامل رواج ظلم و ستم باشيد؟!

    فقط به اميد ظهوريم وبس.
    + امير 
    شما رو جون هرکي دوس دارين بسه ديگه. آخه فلسطين به ما چه ربطي داره. راس ميگي عکساي سال 67 و اوايل انقلاب و کوي دانشگاه رو بذار. اونا ايراني بودن و جالبه کسي که قتل عامشون کرد حکومت خودشون بود نه دشمن همسايه.
    سلام
    تسليت بنده را به مناسبت فجايع غزه و فرارسيدن محرم حسيني بپذيريد
    همين! مال هيچکس نيست!

    با سينه زدن نميشوي يار حسين

    تا روز ابد بپاست پيكار حسين

    برخيز كه چشم غزه بر پيكر توست

    سرباز حسين شو ، عزادار حسين

    خيلي قشنگ نوشتي

    عكساش دلم ريش كرد

    اشكمو در اورد...

    + حميد 
    گزارش تصويري پخش نشده‌اي از تحصن اخير دانشجويان در مقابل دفتر حافظ منافع مصر.
    .:: http://moasher.blogfa.com/ ::
    + منتظر110 

    با سلام و با عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ايام سوگواري اباعبدالله الحسين و باب‏الحوائج قمر بني هاشم و به مناسبت به خاك و خون كشيدن مردم مسلمان و مظلوم غزه.

    واقعاً نمي‏دانم چه بايد بگويم.

    فقط مِ‏گويم خدايا ما را كمك كن تا هر كاري از دستمان بر مي‏آيد انجام دهيم و كوتاهي نكنيم.

    تا فرداي قيامت شرمنده مولا و سرورمان اباعبدالله نشويم.

    الهي آمين.

       1   2      >