• وبلاگ : صفحات خط خطي
  • يادداشت : خشونت از ديدگاه سايت رمانتيك! کلوب
  • نظرات : 4 خصوصي ، 18 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام دوباره به همه و علي الخصوص اميرآقا؛

    کي گفته من و شما با هم سنخيتي نداريم؟! من و شما هر دو انسانيم! فطرتي پاک داريم و زبانمان بايد از عقلمان فرمان ببرد! فقط گاهي اوقات زنگار گناه فطرت پاک ما را لکه دار مي کند و اين مي شود که حرف هايمان به دور از عقلمان زده مي شود!
    شما را نمي دانم اما من اگر حرفي با دليل و مدرک و حرف حق باشد، خيلي زود قانع مي شوم!
    و اما من هم مي خواهم چند نکته را گوشزد کنم:
    1) بارها و بارها به شما و امثال شما ثابت شده که مردم ايران با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامي و به قول شما اين رژيم کاملا موافقند! نيازي به رفراندوم نيست، کافيست نگاهي به تصاوير راهپيمايي 22 بهمن و روز قدس بيندازيد، آن وقت خودتان متوجه مي شويد، البته اگر عينک نابينايي را از چشمتان برداريد...!
    2) ما بايد به سمت جامعه ي مهدوي قدم بگذاريم، هر کدام از ما به عنوان يک مسلمان وظيفه داريم، حتي اگر يک قدم هم شده براي آماده کردن زمينه هاي ظهور برداريم! جامعه ي مهدوي و پر از عدالت فقط شامل ايران نمي شود! بلکه همه ي کشورهاي جهان را در بر مي گيرد! ايران به عنوان يک کشور اسلامي وظيفه دارد، به همين خاطر، تا جايي که مي تواند به کشورهاي ديگر جهت راندن مزاحمان و دشمنان از کشورهايشان کمک کند! اگر هم کمک مالي و نظامي به لبنان و فلسطين و عراق و ديگر کشورها مي کند به خواست مردم همزادپندار و نوع دوست ايراني بوده است و بس! کافيست کمي خودخواهي را کنار بگذاريم! همين!
    3) شما فکر مي کنيد فقط در ايران زلزله مي شود و آلودگي هواست؟! يا اينکه همه جاي دنيا در ناز و نعمتند و فقيران در ايران فقط نفس مي کشند؟! يا همه ي کشورها، فقيرانشان را، يا اصلا فقرشان را به ايران صادر مي کنند؟!
    قراآن که خوانده ايد؟! براي من و شما گفته " سيروا في الارض ". اين آيه نه به خاطر اين است که دنيا را ببينيم و به ديگران فخر بفروشيم، اين آيه به اين خاطر است که دنيا را ببينيم و قدر نعمت هايمان به دستمان بيايد!
    4) کشته شدن 100 ها نفر در جاده ها! حاصل سهل انگاري خود رانندگان است. (هرچند آن هم به چشم مي آيد، و هر سال شاهد کم شدن آمار تلفات بوده ايم)! ولي کشته شدن هزاران نفر در غزه!!! حاصل ظلم و ستم ظالماني است که اگر جلوي آن ها گرفته نشود، ديري نيست که بر سر من و شما هم آتش کين بفرستند، پس لطفا چشمانتان را باز کنيد!
    5) اين که شما نمي توانيد آدرس ايميل و اسمتان را بنويسيد، دليل بر عدم آزادي نيست! چرا که من اين آزادي را دارم. اين بيشتر به دليل ترسي است که از گفتن حرف هاي ناحق و بعضا تفکرات اشتباه داريد!
    6) نه تنها شما، بلکه همه ي مردم دنيا، همه ي انسان ها، در انتخاب راهشان آزادند. و هيچ کس حق گرفتن اين آزادي را از شما ندارد! حتي خالق انسان ها هم گفته که: ما راه را به شما (انسان ها) نشان داديم، خواه هدايت شويد و شکرگزار، خواه گمراه شويد (انتخاب راه با خودتان است) ....!
    7) فقط به اميد ظهوريم و بس.