• وبلاگ : صفحات خط خطي
  • يادداشت : خشونت از ديدگاه سايت رمانتيك! کلوب
  • نظرات : 4 خصوصي ، 18 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ا 
    کار درست
    با اينکه اعتقادات هر شخص کاملا خصوصيه ولي بايد بگم که من هم خداشناسم و عاشق. اما با شما يک فرق دارم و اون اينکه هيچ وقت خداي خودم رو بزرگتر از خداي ديگران نميدونم. هر کسي به حضرت حق ايمان داشته باشه تحت لواي هر ديني، از نظر من يکيه. و حتي کسي که به خداوند ايمان نداشته باشه هم از نظر من يک انسانه و حق حيات داره. چه بسا حتي شريف تر از اهل دين هم باشه. مردم فلسطين انسانند و در شرايط بدي هستند. قبول دارم. اما اين تا حدي نتيجه موشک پراني هاي حماسه. خلاصه کلام، اين چه فرهنگ جنگ طلبيه که شما داريد؟ چرا صلح نه؟ اينو از خودتون پرسيديد؟ اگر کشور فلسطين با همين حدود تا حالا تشکيل شده بود شايد الان مثل اسرائيل يک کشور پيشرفته بود و حتي پيشرفته تر و اينطوري پوز اسرائيل رو ميزد. با شعار و اسلحه نميشه جنگيد. دنيا عوض شده. بهتره با مغزمون بجنگيم.
    کاش ايران هم مسير کره جنوبي و مالزي و امارات رو پيش مي گرفت، الان ابرقدرت اقتصادي و علمي بود و باور کنيد همه دنيا هم از ايراني حساب مي بردند هم از شيعه (که شما دنبال همين هستيد). اما متاسفانه همونطور که تا الان بايد به شما ثابت شده باشه، پيشرفت جز در سايه وجود دموکراسي واقعي و آزادي در همه وجوهش امکان پذير نيست.
    در مورد راهپيمايي هم خواهشا بيشتر از اين منو نخندونيد. ايران 40 تا 50 ميليون جمعيت بالغ داره. چند نفر ميان راه پيمايي؟ بشماريد...اينا همون طرفداراي منطق شما هستند. (بعضياشون هم پوپوليستهايي که بخاطر تظاهر و پول و ... ميان). بقيه چي؟!
    دوست عزيز مسلمان...روش دموکراسي انتخابات آزاده. نه چيز ديگه. بدون شوراي نگهبان و ...
    پاسخ

    به نام خدا. سلام خدمت امير آقا... اسرائيل اينقدر وحشيانه مردم بي دفاع فلسطين رو قتل عام مي‏كنه و افتخار هم مي‏كنه به اين‏كه قدرتش از اونها بيشتره! و شما انتظار داريد ما ساكت بنشينيم و فقط تماشاگر باشيم. اما ائمه معصومين(ع) به ما آموخته اند كه هرگز در برابر ظالم سكوت نكنيم و حق مظلوم را آنها بگيريم. ما هم مسلمونيم و سرنوشت مسلمونها برامون خيلي مهمه... فك كنم جوابهاي دوستان كافي باشه.